Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
En Brusletto Hunter i obrukat skick och av äldre datum. I originalförpackning.Tråkigt. Och vad var det för godbit du trodde du köpt?
Fredrik
304:- kronor inklusive frakt.
Pengarna struntar jag egentligen i men kniven ville jag verkligen ha i min samling.
~Paul~
re
Paul.. När du skrev brusletto hunter tror jag att jag har en sån i en av knivsäckarna hemma... Ska kolla, den kan du köpa billigt isåfall.. Ska kolla skicket med
Paul.. När du skrev brusletto hunter tror jag att jag har en sån i en av knivsäckarna hemma... Ska kolla, den kan du köpa billigt isåfall.. Ska kolla skicket med
re
Såhär blev kniven av 2090 stålet. Bladlängden är 9.5 cm o hela ca 20.5 cm . Har gjort filework och också taperat stålet åt båda håll o blev kanon balans. Masurbjörk.
Såhär blev kniven av 2090 stålet. Bladlängden är 9.5 cm o hela ca 20.5 cm . Har gjort filework och också taperat stålet åt båda håll o blev kanon balans. Masurbjörk.
Oj, det låter kanon. Tack Kimmo!
Jäkla vilken fin kniv du har byggt‼ Gillar hur den främre backens ljusa stål kontrasterar med mässingssnitarna. Det hela ser ut som ett smycke. Grattis!
Snyggt filarbete också!
~Paul~
Vackert Kimmo!
Är inte mycket för filework,men det blev fint på den här kniven!
Ett smycke.
Mikael
Mycket fin‼ Perfekt liten jaktkniv. Bra jobbat!Här är testkniven Paul.
Seved
~Paul~
Mycket fin‼ Perfekt liten jaktkniv. Bra jobbat!
~Paul~
Ja en smidig historia i 1095 ska bara göra slidan oxå.
Seved
Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter
Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg