Klart du ska testa själv. Man upptäcker snabbt hur mycket man klarar av själv med hjälp av noggrann planering, tålamod och försiktighet. Det var senast i våras som jag själv började småpilla lite och det är riktigt skoj och det blir rätt bra faktiskt. Testa!
Träskalor kan du köpa riktigt fina på ebay. De jag visade ovan (ostabbat) köpte jag av en hygglig prick "rastamanwood". Han har massor. Ska du ha stabbat så fick jag ett klockrent tips av Seved: arizonaironwood.com. Alltså de har så fruktansvärt mycket vackert så man blir knäpp. En del på rea, och frakten är 22USD.
Allvarligt så tror jag omkostnaden för att sätta skalor på en fällis via en fackman blir rätt hög i förhållande till grundpriset på EKA-skelettet. Men det är möjligt jag har fel!
/M
Ja, vi får väl se hur det blir. Jag har fortfarande ett knivblad liggandes som ska få ett skaft oxå... Jag är ganska duktig på att dra på mig grejer att pilla med, men det händer lite för lite Men vem vet, man skulle ju kunna köpa kniven för att se om det blir något framöver...
Ska vi samla ihop oss till en "EKA Swede 92 Knivintresse Limited Edition"? Vet inte hur många som behövs för att få rimligt pris.
Absolut! Jag är definitivt intresserad! Och beroende på pris och tid så kan jag nog övertala en kollega här oxå Eller som han sa: "Inte för att jag har något behov av den, men varför itne?"