Stort knivintresse - välj din favoritkniv

Ser väl inte så jävla kul ut. men det var gott efter 1,5 timmes rejäl motvindspaddling.
Kanske ska börja ta med lite grönsaker o så där.
Ett lyft i allafall emot de vanliga grillade korvarna med bröd, he he.

Stefan
 

Bilagor

  • 20120427   FF.  Pentaxen 025.jpg
    20120427 FF. Pentaxen 025.jpg
    65.2 KB · Visningar: 659
Ser väl inte så jävla kul ut. men det var gott efter 1,5 timmes rejäl motvindspaddling.
Kanske ska börja ta med lite grönsaker o så där.
Ett lyft i allafall emot de vanliga grillade korvarna med bröd, he he.

Stefan
Tvärtom. Jag tycker det ser riktigt smaskigt ut :). Kotletter är en av mina favoriter. Inget smakar så gott som när man tagit ut sig och är riktigt hungrig där ute. Jag antar att du använde en spork i titan till att äta maten med? ;)

~Paul~
 
Fasktiskt inte, bestick i rostfritt, dock någon mullevariant från Naturkompaniet.
Hmmm, Spork i Titan............ jag har bara en i plast, får sätta upp en på önskelistan.
Vet du var man kan köpa en ?


Stefan
 
Det är en klockren njutningsfaktor att ha med sig lite "riktig" mat ut i det fria. För min del innebär det en fusion av alla mina favoritintressen: naturen, matlagning, och knivar så klart :)
Vad har du lagt ovanpå kotletten egentligen? Ser nästan ut som ett ostron, intressant kombo det skulle vara haha

/M

Ps. Jag skulle rekomendera sea to summits alphalight bestick framför titanspork. Du får både gaffel och långsked för samma vikt som en titanspork. Billigare också. ds
 
Gaffeln där, ja. Skeden jag använder är längre, perfekt till påsmat och djupare kokkärl. De två tillsammans gillar jag skarpt. Kniven skulle jag givet aldrig bära med mig :)

http://www.outdoorexperten.se/p-16841-sea-to-summit-alphalight-long-spoon.aspx

Perfekt hade varit om det fanns en långsked med små gaffeltänder i...färre prylar känns alltid bättre. Tycker de vanliga sporksen är lite korta och obekväma i handen när man använder skeden.
Men vänta det här är ju en knivtråd! Så jag kan förresten passa på att berätta att Nilakkan nu är listad som "coming soon" på bladehq.com.....fint!

/M
 
Ser väl inte så jävla kul ut. men det var gott efter 1,5 timmes rejäl motvindspaddling.
Kanske ska börja ta med lite grönsaker o så där.
Ett lyft i allafall emot de vanliga grillade korvarna med bröd, he he.

Stefan

Det där ser jäkligt gott ut. Om man får vara lite ful i mun. Det där är mat för en karl :D

Seved
 

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg