Precis. Obegripligt!
~Paul~
Då tycker jag det är avgjort. Vi bokar in en helg och hungerstrejkar utanför amerikanska ambassaden i Stockholm!
/M
Precis. Obegripligt!
~Paul~
Absolut. . Någon jä... måtta får det ändå vara!Då tycker jag det är avgjort. Vi bokar in en helg och hungerstrejkar utanför amerikanska ambassaden i Stockholm!
/M
Haha, man skulle framstå som en underlig kuf med obskyra intressen och obestämt mål här i livetDet skulle garanterat bli "bra TV". "- Va, ni demonstrerar alltså INTE mot att USA är i landet X eller beter sig si eller så, det handlar alltså om en kniv".
Det ger garanterat ett inslag i Landet Runt.
Så talar en sann knivfetischistHaha, ja klockrent. Men allvar, med tanke på hur mycket trams som försigår på gator och torg i demonstrationsväg, så tycker jag att vi knivfolk inte skulle behöva skämmas över med vårt missnöje i sådan här fråga!
/M
I sin enkelhet är frågan extremt omfångsrik och komplicerad.Gillar Moraknivar pga bra kvalitet till rätt pris. Jag, som inte kan så mycket om stålegenskaperna skulle gärna vilja veta vad är de generella skilnaderna mellan stainless, carbon, triflex, laminerat stål. Om någon orkar, förklara gärna för mig tack. Vilken gör sig bäst i skogen kring lägerelden, tack
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Stort knivintresse | Utrustning allmänt | 4 | ||
Råd om att sälja stort militärtält | Utrustning allmänt | 8 | ||
Bra led-lampa för stort familjecampingtält? | Utrustning allmänt | 28 | ||
Pannlampan med stort P? | Utrustning allmänt | 34 |