Jag hade en Kajka 100 liter (kajko?) ett antal vandringar och med ca 27 kg eller mer och den gick sönder för mig (satt ett par aluminiumstänger i varsin kardborreficka, stängerna är numer gjorda av trä tror jag) samt att jag upplevde att den inte höll rygglängden heller, hölls på plats med kardborre.
Skövde Natur såg till att jag fick alla pengar tillbaka efter ca 2 år och nu har jag en Norröna Recon 125 liter sedan ett antal år. Tung ryggsäck som upplevs bombsäker och ett rejält snäpp upp från Kajka. Väldigt dyr nu, 6509 på XXL. Hade för mig att man kunde hitta dem för 4000 för några år sen.
Skövde Natur såg till att jag fick alla pengar tillbaka efter ca 2 år och nu har jag en Norröna Recon 125 liter sedan ett antal år. Tung ryggsäck som upplevs bombsäker och ett rejält snäpp upp från Kajka. Väldigt dyr nu, 6509 på XXL. Hade för mig att man kunde hitta dem för 4000 för några år sen.
Recon 125l Synkroflex Pack, ryggsäck - Vandringsryggsäckar - Recon 125l Synkroflex Pack, ryggsäck | XXL
Läs mer om Recon 125l Synkroflex Pack, ryggsäck. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köp
www.xxl.se