Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Sprintar med låsring?
- Trådstartare bico
- Start datum
Kolla butiker för båttillbehör. Watski, Hjertmans, Erlandssons ex.
//A
//A
Gå in på någon båttillbehörsaffär - Hjertmans, Watskii, SeaSea eller liknande.
Sprinten kallas där Riggbult och finns i många olika längder och tjocklekar. Där finns också låsringar i rostfritt i rätt storlek.
Sprinten kallas där Riggbult och finns i många olika längder och tjocklekar. Där finns också låsringar i rostfritt i rätt storlek.
Om det inte gör något om sprinten är gängad och har sexkantig skalle kan du ju köpa en bult i valfri järnaffär, vill du låsa så köp mutter, vingmutter, två muttrar, låsmutter eller borra ett litet hål i den och trä i ståltråd eller nyckelring eller liknande. det svåraste är kanske att borra ett lagom litet hål på en rundad yta.
/Patrik
/Patrik
Jag måste slå ett slag för en av mina favoritbutiker, Eugen wiberger.
https://www.wiberger.se/
//Jocke
https://www.wiberger.se/
//Jocke
Det ser ut som en ryggsäckssprint, ja. Min gamla CampTrails hade flera såna där...
Och de var i aluminium - så diverse förslag om lösningar i stål är nog bortkastade för trådskaparen...
Prova med Naturkompaniet som sagt var
- eller sänd mig ett PM om det gäller någon enstaka, jag har säkert mina kvar
från det att jag skrotade den spruckna CampTrailsramen...
/Odd
Och de var i aluminium - så diverse förslag om lösningar i stål är nog bortkastade för trådskaparen...
Prova med Naturkompaniet som sagt var
- eller sänd mig ett PM om det gäller någon enstaka, jag har säkert mina kvar
från det att jag skrotade den spruckna CampTrailsramen...
/Odd
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg