Spam i PM!

Nja, det finns nog ingen `rapportera-funktionen` på sidan for PM vad jag kan se. Tycker admin. skall chilla lite. Låt diskussionen ha sin gång och informerar hur sånt har går till istället for att spela farsa!
;)

Alltså skicka ett mail till admin istället för att skapa en sån här menlös tråd. Bland det värsta jag vet är faktiskt såna här "varning ifall ni får ett sånt här mail" när jag inte har fått ett sånt mail, meddelande, virus eller whatever. Och nej troswe, det är inget personligt utan jag tycker du annars har vettiga inlägg. Tänk om alla som får ett skumt förslag, mail eller meddelande skulle skapa en tråd om det. Hur roligt blir forumet då? Bättre att det fixas av admin i det tysta så det inte smutsar ner forumet. Tycker jag som varit aktiv på nätet sedan minst 1996.

Nja, det finns nog ingen `rapportera-funktionen` på sidan for PM vad jag kan se. Tycker admin. skall chilla lite. Låt diskussionen ha sin gång och informerar hur sånt har går till istället for att spela farsa!
;)

Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter

Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg