Jaaa, snart ska jag gifta mig ;)

clindh

Forumvärd
Nä, exakt, det räcker med att en enda av de där 6000 du skickar brevet till nappar och skickar ett par tusen, så har du gått runt.
Det mest lattjo är att man tar sig tid att regga en medlemsprofil här, och sen gå runt och leta medlemmar att kontakta - på engelska. Det är alltså ingen spamrobot eller så som gjort det utan vad jag kan se en "riktig" människa. Den här gången skickades det max ca 150 sådana här brev via vår Kontakta-funktion; det borde ju vara bättre investerad tid att spindla tokspamma via epost.

Det kanske iofs skulle funka om det var en smart bedragare, med en snyftande på svenska historia från en singel friluftstjej/kille som råkat ärva en förmögenhet men som man inte kom åt förrän man fått låna 30 000 att betala advokaten med... Eller något dylikt - det kanske skulle funka ;-)

Det kanske iofs skulle funka om det var en smart bedragare, med en snyftande på svenska historia från en singel friluftstjej/kille som råkat ärva en förmögenhet men som man inte kom åt förrän man fått låna 30 000 att betala advokaten med... Eller något dylikt - det kanske skulle funka ;-)
Du ser, du ser, vi på utsidan skulle vara killer-bedragare, och så sitter vi här och skriver såna här trådar, helt gratis och helt utan att generera vinst. Det blir västerlandets fall.

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg