Skyltar som informerar om jakt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det är svårt att fulklättra på etablerade klippor eftersom det ständigt pågår en dialog med berörda markägare. Svenska klätterförbundet har en särskild grupp som bara sysslar med accessfrågor och i princip varje klätterklubb har en accessansvarig som har kontakt med nämnda markägare. Detta resulterar i vissa fall i begränsningar och i vissa fall i totalt klätterförbud.
Dykningen däremot...

Med tanke på Tovetjarns önskemål ;)

Eftersom du då enligt din profil sysslar med klättring, kan du ju redovisa dina klätteravtal med markägaren här då...
/Niklas
 
"Nysvenskar" låter i mina öron förbannat sverigedemokratskt och eftersom du använder det uttrycket så uppfattar jag dig som rasist - svårare än så är det inte.

Tycker nog att nysvenskar är ett tämligen neutralt ord i sammanhanget och således inte rasistisk. Hade jag däremot använt ordet svartskallar, så hade det möjligtvis varit berättigat att anklaga mig för rasism.


Apropå SD, så är de visst Sveriges största parti...http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21279957.ab


Du anar inte hur fel du har... Vem tror du att jag är egentligen?

En person utan rent mjöl i påsen.

Dessutom fuldyker du...

Nope.

och det du håller på med är inget annat än forumterrorism eller trådterrorism (välj det som passar)...

Jag känner inte alls igen den beskrivningen. Upplysning är väl en betydligt mer träffande beskrivning, tycker jag.

Det där forum/tråd-terrorism tycker jag nog snarare beskriver din och dina klätterkompisars inlägg i denna tråd.
/Niklas
 
Det där forum/tråd-terrorism tycker jag nog snarare beskriver din och dina klätterkompisars inlägg i denna tråd.

Jag klättrar inte så jag vet inte varifrån du fått det. Däremot så är det klarlagt att du fyldykt...

Seså, min tes om sjunkande intelligens behöver inte påvisas ytterligare nu. Det blir bara deprimerande.[/URL]


Jag förstår inte vart du vill komma, men om du menar att jag skulle vara mer korkad än du så har du med 99% sannolikhet fel...
 
Jag klättrar inte så jag vet inte varifrån du fått det. Däremot så är det klarlagt att du fyldykt...

Jasså, du har slutat klättra.

Rättelse: jag har aldrig fyldykt, bara dykt - för 20 år sedan!

Jag förstår inte vart du vill komma, men om du menar att jag skulle vara mer korkad än du så har du med 99% sannolikhet fel...

Anglarn är helt klart inne på rätt spår här.
/Niklas
 
niking verkar vara en intressant person då han i alla trådar uppträder brutalt och bittert mot alla.
Denna person verkar mer och mer uppträda på ett osäkert sätt och med åldern stiger bitterheten.

Bitterhet och våldsanvänding följer en jämn kurva - hur mår du niking? - det kan bli aktuellt med tvångsomhändertagande av dig - många ser en eskalering i din bitterhet - det är lite alvarligt lillen.

niking , det kan finnas boenden för sådana som dig - ingen mark, ingen vapenlicens - utan ett litet rosa rum.
Där spelas Celine Dion och du har dagliga samtal med vårdare och det kommer mat och piller varje dag.
 
niking verkar vara en intressant person då han i alla trådar uppträder brutalt och bittert mot alla.
Denna person verkar mer och mer uppträda på ett osäkert sätt och med åldern stiger bitterheten.

Bitterhet och våldsanvänding följer en jämn kurva - hur mår du niking? - det kan bli aktuellt med tvångsomhändertagande av dig - många ser en eskalering i din bitterhet - det är lite alvarligt lillen.

niking , det kan finnas boenden för sådana som dig - ingen mark, ingen vapenlicens - utan ett litet rosa rum.
Där spelas Celine Dion och du har dagliga samtal med vårdare och det kommer mat och piller varje dag.

Jag sysslar inte med några piller, till skillnad från dig verkar det som.
/Niklas
 
Jasså, du har slutat klättra.

Nej, jag har inte slutat klättra då jag aldrig ens börjat med det. Du bör nog fundera lite på vem du anklagar för vad...

Rättelse: jag har aldrig fyldykt, bara dykt - för 20 år sedan!.
För det första så dök du för 20 år sedan. För det andra var det på annans vatten utan uttryckligt tillstånd (vilket du erkänt och här betecknas som fuldyk) - det var med andra ord ett riktigt fuldyk...

Anglarn är helt klart inne på rätt spår här.

Här är du ute på riktigt djupt vatten... Min tes håller oavsett vad du tycker...
 
Patrik L, är det inte dags att låta den besatte vara nu? Av rent humanitära skäl. Vederbörande har som Troy försöker beskriva överträtt all sans och vett. Att ha synpunkter är en sak. Att vara nästintill sjukligt besatt är en annan sak. Att låta det här ständigt pågå på ett i övrigt rätt trevligt forum känns trist. Lite spekulativt nästintill.

Låt oss sansat samtala om olika saker utan att det blir en arena för psykosociala avvikelser.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar