Skokonstnär-träd fram! :)

Ok, vem har gjort detta?
3_00000092109.jpg

Ett sjuttiotal par skor, fyllda med smör, har hittats på getryggen vid storulvån.

Läs mer på http://www.op.se

Tamejtusan det roligaste jag läst på länge, bara att komma på iden....

/BAX

En riktig naturupplevelse

Helt klart en konstnär som gått långt. Kul att stöta på sådant när man är ute i naturen. Men det där med smöret förstod jag nog inte riktigt...
Här i Skåne kan man hitta en del ”konstverk” längs kusten som är uppbyggda av drivved.

/g

Re: En riktig naturupplevelse

strand; sa:
Helt klart en konstnär som gått långt. Kul att stöta på sådant när man är ute i naturen. Men det där med smöret förstod jag nog inte riktigt...
Här i Skåne kan man hitta en del ”konstverk” längs kusten som är uppbyggda av drivved.

/g

Jag har funderat på om det inte också vore konst att elda upp dessa konstverk av drivved? Men det kanske beror på HUR man eldar upp dem?

Re: Re: En riktig naturupplevelse

KLAGER; sa:
strand; sa:

/g

Jag har funderat på om det inte också vore konst att elda upp dessa konstverk av drivved? Men det kanske beror på HUR man eldar upp dem?

Om jag inte minns helt fel så har samma konstnär gjort ett antal ”konstverk” av ihopsamlade stenar också. Att elda upp dessa måste nog anses som en stor konst.
Lycka till!

/g

tjockholmen

vad heter dom nu...hmm...dom här bantarna på tv...?

jaja, nej tjockholmen så hette det!...det är ju dom som har varit å tränat bort lite fläsk...dom har ju bara glömt sina dojjor på fjället...eller?

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg