Tyvärr inte rätt.
bananmannen 9 Maj 2014 #1,754 Men det ligger i Skånes nordöstra fjärdedel va? Finns flera likartade platser här.
tomhylsan 9 Maj 2014 #1,755 Det var tydligen svårare än jag trodde. Platsen ligger i sydvästra Skåne.
tomhylsan 13 Maj 2014 #1,756 För att inte riskera att ta död på tråden helt och hållet så ger jag en ledtråd till. Bilden är tagen på Kävlingeån, men var?
För att inte riskera att ta död på tråden helt och hållet så ger jag en ledtråd till. Bilden är tagen på Kävlingeån, men var?
tomhylsan 13 Maj 2014 #1,758 thureb sa: så dör en tråd. Bösamöllan? Thure Klicka för att se resterande... Rätt och grattis! Din tur att välja en bild.
thureb sa: så dör en tråd. Bösamöllan? Thure Klicka för att se resterande... Rätt och grattis! Din tur att välja en bild.
thureb 13 Maj 2014 #1,759 Tack Inte så lätt att hitta bilder då det var länge sedan jag fotograferade i Skåne. Var ligger den här stranden som jag fotograferade 2003? Thure Bilagor PICT1768.jpg 49.1 KB · Visningar: 215
Tack Inte så lätt att hitta bilder då det var länge sedan jag fotograferade i Skåne. Var ligger den här stranden som jag fotograferade 2003? Thure
Gregorius 13 Maj 2014 #1,762 Åkte förbi här i somras, så det kändes bekant.. Inget att dra på. Här kommer nästa bild. Vi stannar kvar på kusten! Bilagor PICT1951.JPG 165.6 KB · Visningar: 233
Åkte förbi här i somras, så det kändes bekant.. Inget att dra på. Här kommer nästa bild. Vi stannar kvar på kusten!
tomhylsan 13 Maj 2014 #1,763 Ett fiskeläge. Det ser ut som en färja till vänster i bild. Kan det vara färjan till Hallands Väderö? I så fall är bilden från Torekov.
Ett fiskeläge. Det ser ut som en färja till vänster i bild. Kan det vara färjan till Hallands Väderö? I så fall är bilden från Torekov.
Gregorius 13 Maj 2014 #1,764 Visst är det Torekov och färjan till Hallands väderö! Vandringspokalen gick snabbt vidare! Din tur!