Reducerarde kustavsnitten med 2/3.......
seobserver 9 April 2010 #1,324 Bakom tallarna till havs skymtar något ljust..... Av skuggorna att döma är vi på Västkusten Senast ändrad: 9 April 2010
EbbeK 9 April 2010 #1,325 Jag ser inget bakom tallarna mer än hav och horisont. Men det kanske finns något som mer skarpsynta personer kan använda som ledtråd, vad vet jag. Men västkusten är rätt. Som sagt jag är nybörjare på detta
Jag ser inget bakom tallarna mer än hav och horisont. Men det kanske finns något som mer skarpsynta personer kan använda som ledtråd, vad vet jag. Men västkusten är rätt. Som sagt jag är nybörjare på detta
EbbeK 9 April 2010 #1,329 Rätt Detta får betraktas som rätt. Bilden är tagen mellan Hittarp och KullaGunnarstorp. MVH Ebbe
thureb 9 April 2010 #1,331 Letade fram en bild Jag har retuscherat bort texten på den gula och blå skylten. Vad står det på dessa skyltar och var är bilden tagen? Thure Bilagor cykelbaneskyltar.jpg 109.2 KB · Visningar: 231
Letade fram en bild Jag har retuscherat bort texten på den gula och blå skylten. Vad står det på dessa skyltar och var är bilden tagen? Thure