Natthall... ...sydöst om Söderåsen, gissar jag på :) /Nicklas
svensboda 20 Oktober 2009 #974 Jag stod strax sydost om platsen, så riktningen var rätt men resten fel.
svensboda 21 Oktober 2009 #976 seobserver sa: Stenshuvud? Fast den kan vara ngt av många berg i dagen..... Klicka för att se resterande... Bra svar. Men fel huvud.
seobserver sa: Stenshuvud? Fast den kan vara ngt av många berg i dagen..... Klicka för att se resterande... Bra svar. Men fel huvud.
Karpaterna.se 21 Oktober 2009 #977 Får väl försöka avgränsa det lite... Är det i norra halvan av skåne?
Noob 21 Oktober 2009 #979 svensboda sa: tänk som seobserver...fast lite lite annorlunda. Klicka för att se resterande... Då blir det normalt Du står på Stenshuvuds norra sida och tittar åt nord-nordväst. Sanden man ser går ner till stranden norr om huvudet.
svensboda sa: tänk som seobserver...fast lite lite annorlunda. Klicka för att se resterande... Då blir det normalt Du står på Stenshuvuds norra sida och tittar åt nord-nordväst. Sanden man ser går ner till stranden norr om huvudet.
svensboda 21 Oktober 2009 #980 Noob sa: Då blir det normalt Du står på Stenshuvuds norra sida och tittar åt nord-nordväst. Sanden man ser går ner till stranden norr om huvudet. Klicka för att se resterande... Nä jag stod ju inte på norra sidan..
Noob sa: Då blir det normalt Du står på Stenshuvuds norra sida och tittar åt nord-nordväst. Sanden man ser går ner till stranden norr om huvudet. Klicka för att se resterande... Nä jag stod ju inte på norra sidan..
Noob 22 Oktober 2009 #981 svensboda sa: Jag stod strax sydost om platsen, så riktningen var rätt men resten fel. Klicka för att se resterande... "platsen" syftar på klippan man ser i bild. Korrekt? svensboda sa: Nä jag stod ju inte på norra sidan.. Klicka för att se resterande... Då kan vi utesluta Stenshuvud helt och hållet?
svensboda sa: Jag stod strax sydost om platsen, så riktningen var rätt men resten fel. Klicka för att se resterande... "platsen" syftar på klippan man ser i bild. Korrekt? svensboda sa: Nä jag stod ju inte på norra sidan.. Klicka för att se resterande... Då kan vi utesluta Stenshuvud helt och hållet?
svensboda 22 Oktober 2009 #982 Ja frågan syftar på platsen /berg i dagen på bild. Kan utesluta stenshuvud om man tänker på en specifik punkt men eftersom stenshuvud också är ett namn på ett område så ska man inte utelsuta det helt.
Ja frågan syftar på platsen /berg i dagen på bild. Kan utesluta stenshuvud om man tänker på en specifik punkt men eftersom stenshuvud också är ett namn på ett område så ska man inte utelsuta det helt.