• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Singelträff, Söderåsen 12-14 Januari

Jag kommer definitivt, tänkte börja min vandring vid svartesjön vid 9.30 tiden och kommer förmodligen att vara vid mötesplatsen kl 11. Om det är någon som vill ha lite längre vandring får ni gjärna möta mig vid sjön.

Det kommer att finnas mycket vatten i bäckar och marker så ta bra på fötterna.
 
Vi hade fint soligt väder. Blåsigt nattetid men inga större problem med stormen. Inte så många som kom, men roligt var det!

Det är perfekt med gratis stuga på Söderåsen, så jag kommer nog ta ett initiativ till våren igen. Men då inte bara för singlar, utan för alla. Det är ju alltid kul att träffa folk med samma intresse.
 
Singeltemat var mest en kul grej. Vore kul att ordna en öppen träff. Då kan ju singlarna också komma!

Hade också trevligt. Saken är ju den att man träffar personer man aldrig träffat annars och knyter nya kontakter som i sin tur kan vara värdefulla för nya ideer. På vägen hem såg vi träden falla över E4:an och vi var glada att vi körde norrut.

Väl mött på nästa träff!
//Janne
 
Några samnordiska möten skulle vara intressant. Posta gjärna datum här.

Hade för övrigt också en trevlig helg på söderåsen...
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
adventure_transport Singelträff, Söderåsen 20-21 Januari. Träffar 10

Liknande trådar