Kanske långvarig förkylning ?
Så här står det på deras kontaktsida idag:
PÅ GRUND AV OMORGANISATION SAMT SJUKDOM INOM VÅRT KUNDSERVICETEAM SÅ ÄR SVARSTIDEN NÅGOT FÖRDRÖJD. VI BER ER DÄRFÖR HA TÅLAMOD OCH INVÄNTA SVAR PÅ ERA FRÅGOR SAMT BEKRÄFTELSEMAIL ANGÅENDE RETURER.
VI ÄR HÄR FÖR ATT HJÄLPA DIG!
Generell information om leverans, betalning, retur, byte, reklamation hittar du till vänster. Här hittar du också svar på ofta ställda frågor.
Fick du inte svar på det du funderar på så är du välkommen att kontakta oss.
Har du någon fundering kring din beställning? Undrar du om någon specifik vara eller är du bara nyfiken på vad som sker med din leverans? Vi är bemannade under vardagar 08-16 och nås då via vår mail på
kundservice@xxl.se. Skriv med med ditt ordernummer när du kontaktar oss, då blir det enklare och du får snabbare svar! Innan du mailar din fråga, läs gärna Ofta ställda frågor.
Bästa hälsningar, XXL Serviceteam
Beatrice, Anastasia, Mia och Pinja
...............,,................................
Eller så kanske omorganisationen gått in i väggen genom nån anlitad datakonsult?
Tja vad vet man. Frustrerande för TS och dålig reklam när det hamnar på den här sidan.
Hoppas alla kryar på sig och att Liselott blir glad till slut.