• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Politiskt korrekt

Mer troligt att det beror på demens...

Här haglar fördomarna fritt...härligt.Nu har Iranierna demens också!! ;).

Jag la fram en teori att en fri uppfostran utan konsekvens och där ett fel/brott beror på om man åker fast eller inte kan vara anledningen till ett destruktivt uppförande,och om det beror på att i hemlandet avstod man för konsekvensen betydde en avhuggen hand och här ska det 'bevisas' (om man råkar vara en stelbent jävel som inte tror på "öga för öga" vill säga).


peter
 
Invandrarna ska lära sig göra som vi!

Jag håller med om att invandrarna ska lära sig att bete sig som svenskar. De ska anpassa sig till den svenska kulturen. I hissar bajsar man inte. Man pissar i hissar! Och trappuppgångar, buskar och gathörn, det vet ju varenda äkta svensk kille.

De ska göra som vi!
 
Haha, ja jag tog ju mer eller mindre för givet att det var en äldre människa som inte riktigt visste var han var. Jag tror inte att det i någon "kultur" kan vara rätt att sätta sig och bajsa var som helst inomhus?

Fast iofs så vet jag ju att svenskar gillar att pissa i portar, de t.o.m. slår ihjäl folk som påpekar att det är fel....
 
Det blir lätt så när man är van att bara de självrättfärdiga och självgoda får alla billiga poäng,som i fiktionens tillrättalagda värld.


peter

Njae, nu tar du väl ändå i. Jag menar att det hela har urartat till nån jävla pajkastning om bajs i hissen.

Och kom inte å sig vad jag är van vid, för det har du ingen aning om.