Kan inte förstå att det måste bli krock mellan dom här olika paddelskolorna! Träffade en kille från Norge som inte förstod våra "bråk" I Norge har samma kille oftast fler kajaker! En för lite snabbare motion å träning ev dagturer å en kajak för lite lek å bus i vågorna å varför oxå inte en snabb expeditionkajak för långturerna!
Det ena behöver ju inte förta det andra
/Janne
Så sant som det är sagt... Paddlar själv på det viset med stor behållning.
Krocken mellan skolorna tycker jag sen här mest tar sig uttryck i att riddaren i vit rustning (Kåre) rycker ut till strid mot rolltalibaner och andra onda krafter som står för en annan grundfilosofi än hans egen... Men frågan är om det inte är mer Don Quijote över det hela, finns det verkligen några onda krafter att strida mot? Det höga tonläget och att se "onda krafter" i alla hörn tycker jag mig mest se hos Kåre...
Men, inget fel i det, jag tycker det är helt ok att en tillverkare av kvalitetsutrustning med en tydlig grundfilosofi kring det man sysslar med kämpar för sin syn. Dessutom, och det är ju inte minst viktigt på ett forum - debatten blir ju roligare och får forumet att leva...