Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Paddelbilder
- Trådstartare fuchs
- Start datum
Det var en padlekompis som hadde GoPro-kamera festet på sin kajakk med sugekopp - så pekte det litt fram mot venstre, og han padlet litt bak meg til høyre. Det tok bilde hvert 30 sek. (tror jeg), så har det helt tilfeldig tatt bilde akkurat i dette øyeblikket. (Bildet er noe beskjært her, også.)
Thureb
Boxen är sån man köper på Ica maxi(lr liknande affär), storlek mins ja inte. Sen är den framför mig och spänband draget under kajaken. Ibland även något(tyg) emellan box o kajak så den är still. Men det är förvånansvärt stabilt och funkar riktigt bra. Kommer inte använda koppel på han mer nu när han är van, känns för riskabelt.
Funderar på att göra hål i botten på boxen. Har inte gått runt än med den och vet inte hur de kommer att bli att vända på kajaken med den på. Antar att det blir tyngre iallafall..
Boxen är sån man köper på Ica maxi(lr liknande affär), storlek mins ja inte. Sen är den framför mig och spänband draget under kajaken. Ibland även något(tyg) emellan box o kajak så den är still. Men det är förvånansvärt stabilt och funkar riktigt bra. Kommer inte använda koppel på han mer nu när han är van, känns för riskabelt.
Funderar på att göra hål i botten på boxen. Har inte gått runt än med den och vet inte hur de kommer att bli att vända på kajaken med den på. Antar att det blir tyngre iallafall..
Fotosafari fra kajakk i helga, det var morsomt. Blir ikke bare rene padlebilder da, men alt mulig ifra "maritimt" miljø. Flere bilder i bloggen HER, legger ved et par forskjellige.
Hjertesteinbildet heter "I love you too".
Hjertesteinbildet heter "I love you too".
Bilagor
Underbar tur nerför Piteå-älven i somras, lite regnigt i början men senare under eftermiddagen kom solen på ett trevligt besök. Lyckades även skrämma två bävrar som låg och sov, de var inte beredda på att det skulle komma paddeltag just utan för lyan deras, läckert att se dem skuta iväg ner i vattnet under kajaken. Tyvärr var inte kameran redo den gången :/
Kommer bli en längre tur nästa sommar med start vid Storforsen och sen hela vägen ner till Piteå-Havsbad för att avsluta med god mat och bastu
Kommer bli en längre tur nästa sommar med start vid Storforsen och sen hela vägen ner till Piteå-Havsbad för att avsluta med god mat och bastu
Bilagor
Jungfruturen med kajaken
Bilderna är från jungfrturen med kajaken här om veckan. Det var en måndag och jag gick lite tidigare från jobbet efter som det var fint väder och jag längtade efter att få inviga kajaken. Så nu har jag äntligen tagit jungfruturen med min kajak som jag har hållit på att bygga i några år.
Jag hade höga förväntningar på den och den uppfyllde förväntningarna med råge, var lite orolig för att den skulle vara rank, men den var faktisk stabil trotts att den bara är 50 cm bred.
Ni ser några bilder på min kajak här nedan.
Bilderna är från jungfrturen med kajaken här om veckan. Det var en måndag och jag gick lite tidigare från jobbet efter som det var fint väder och jag längtade efter att få inviga kajaken. Så nu har jag äntligen tagit jungfruturen med min kajak som jag har hållit på att bygga i några år.
Jag hade höga förväntningar på den och den uppfyllde förväntningarna med råge, var lite orolig för att den skulle vara rank, men den var faktisk stabil trotts att den bara är 50 cm bred.
Ni ser några bilder på min kajak här nedan.
Bilagor
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg