Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Paddelbilder
- Trådstartare fuchs
- Start datum
Klar for tur, sist helg.
Samme tur, straks ser jeg midnattsola.
Desserten
(Hele turen: http://www.padlemia.blogspot.no/2013/06/padla-vaje.html)
Upptäckte i midsommarhelgen
att det går att ha vår samojed Totte i akterluckan på min VKV Måsen Elite.
Funkade bra han såg ut att trivas men går det stora vågor som på Mysingen i söndags så skvätter det in lite vatten.
Mötte Blå bandetpaddlaren Peter Sjödin söder om Gålö och vi paddlade tillsammans en knapp timme och snackade vilket var riktigt trevligt. Läs på Peters blogg www.peter.sjodin.com Han har också skrivit då och då här på Utsidans forum.
Bilderna tagna av min fru Eva och av Peter förutom den på Peter.
Thure
att det går att ha vår samojed Totte i akterluckan på min VKV Måsen Elite.
Funkade bra han såg ut att trivas men går det stora vågor som på Mysingen i söndags så skvätter det in lite vatten.
Mötte Blå bandetpaddlaren Peter Sjödin söder om Gålö och vi paddlade tillsammans en knapp timme och snackade vilket var riktigt trevligt. Läs på Peters blogg www.peter.sjodin.com Han har också skrivit då och då här på Utsidans forum.
Bilderna tagna av min fru Eva och av Peter förutom den på Peter.
Thure
Bilagor
Senast ändrad:
I går fick vi ihop ett gäng som gav oss ut på kvällspaddling i Västervik med omnejd. Turen gick från Åldersbäck via Lökholmsdjupet förbi Marsö som vi passerade innan vi stoppade för korvgrillning (något vi sällan eller aldrig gör). En härlig tur som började i duggregn för att avslutas i sol och värme.
Bilagor
Kompispaddling med främjarkompisar från Östra Skälö lördag till söndag. Lätt bris, sol och värme. Perfekta förhållanden för att kryssa mellan alla de öar som Misterhults skärgård erbjuder.
Natten tillbringades på Boskärs västsida med tillhörande ljuvlig solnedgång. God mat, ett glas rött, lite godis och trevligt sällskap. Mer behöver man inte!
Natten tillbringades på Boskärs västsida med tillhörande ljuvlig solnedgång. God mat, ett glas rött, lite godis och trevligt sällskap. Mer behöver man inte!
Bilagor
Absolut! Men jag brukar föredra att ha dekalerna på paddelns baksida för om flera paddlare har dekalerna på framsidan av bladet så kan det bli lite irriterande "discopaddling" för de som är bakom.
I-landsproblem kan man tycka men en hel dag med självlysande dekaler och reflex som går upp och ner kan upplevas lite störande.
Jag har samma lysdekaler både på fram och baksida av mina paddlar. Trist för medpaddlare som inte gillar disco men jag prioriterar synlighet från motorbåtar
Lite Kompispaddling från Muskö ut i riktning mot Huvudskär nu i helgen
Bilagor
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg