Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Paddelbilder
- Trådstartare fuchs
- Start datum
Min nya "badleksak" busenkelt att pumpa upp och lika lätt att packa ihop igen när turen är över.
vad är det för kajak?
Fotar sällan när jag paddlar, men här är några bilder.
Bild 1: Renbron här i Bollnäs. 30 maj 2013.
Bild 2: Ett par kor och en tjur. Sommar-idyll Söräng 14 juni 2013
Bild 3: För ovanlighetens skull inte ensam. Runemo 15 juni 2013
Bild 4: Solnedgång och kajaknos. Standardbild eller? Kanske lite extra med iskanten. Varpen Bollnäs dagen före julafton 2013 (jo jag paddlade även julafton, lucia och nyårsdagen)
Bild 5: Isbrytaren Njord.... Minusgrader, 2cm kärnis och nysnö. Sörbo idag 19 mars 2014
Bild 1: Renbron här i Bollnäs. 30 maj 2013.
Bild 2: Ett par kor och en tjur. Sommar-idyll Söräng 14 juni 2013
Bild 3: För ovanlighetens skull inte ensam. Runemo 15 juni 2013
Bild 4: Solnedgång och kajaknos. Standardbild eller? Kanske lite extra med iskanten. Varpen Bollnäs dagen före julafton 2013 (jo jag paddlade även julafton, lucia och nyårsdagen)
Bild 5: Isbrytaren Njord.... Minusgrader, 2cm kärnis och nysnö. Sörbo idag 19 mars 2014
Bilagor
vad är det för kajak?
Det är en Gumotex Palava uppblåsbar kanot.
http://www.avanzakayak.com/Gumotex.htm
Herlig! Masse flotte bilder!
Her har det vært all slags vær i det siste, og vinterpadletreff. Det kommer flere bilder, men del 1 fins nå i bloggen HER.
Vinterpadling er utrolig flott! Hva de går glipp av, som ikke har sett det ennå.
Her har det vært all slags vær i det siste, og vinterpadletreff. Det kommer flere bilder, men del 1 fins nå i bloggen HER.
Vinterpadling er utrolig flott! Hva de går glipp av, som ikke har sett det ennå.
Bilagor
Tøft bilde! Jeg var en tur i helgen. Flere bilder HER, men det vedlagte bildet likte jeg best selv. Nesten som en skarve-skulptur, dette ikke helt perfekte sjømerket.
Bilagor
Tøft bilde! Jeg var en tur i helgen. Flere bilder HER, men det vedlagte bildet likte jeg best selv. Nesten som en skarve-skulptur, dette ikke helt perfekte sjømerket.
Dina bilder får mig att längta tillbaka till nord norge!
Tog en runda i lugna och tysta stora- och lilla kedjen i skinnskatteberg
säsongens siata isbrytning, överraskande sent faktiskt... (Tyresö-Flaten sjön i lördags)
Verkar som om isen är stapelvara i den aktuella sjön.
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg