Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Paddelbilder
- Trådstartare fuchs
- Start datum
Härligt att ser Marleon. Jag kommer upp till Kvaløya och Senja nästa vecka, hoppas det bli en riktig vinter tills dess och att Valarna stannar kvar
Och Pelle, det ser super fint ut Hade ni bra med blåst också på eran Stormgathering?
Många fina bilder har det redan blivit i tråden, fantastiskt!
Här är en bild på kompisen Frode Wiggen (till vänster) och mig uppe vid Senja i juli i år. (Bilden finns även med i engelska tidningen paddle mag )
Och Pelle, det ser super fint ut Hade ni bra med blåst också på eran Stormgathering?
Många fina bilder har det redan blivit i tråden, fantastiskt!
Här är en bild på kompisen Frode Wiggen (till vänster) och mig uppe vid Senja i juli i år. (Bilden finns även med i engelska tidningen paddle mag )
Bilagor
Det blev en fin paddeldag i Västervik. Vi startade vid Brevik i stan och finaddlade sedan förbi hamneno ch sneddade sedan i lä ut mot Gränsö för att där paddla genom kanalen och just bara kikade ut med ett par kajaklängder mot Gudingen och öppet vatten. Ca 10 sekundmeter och nordan gjorde att vi drog oss tillbaka in i kanalen och tog samma fina väg hem som ut.
Bilagor
Kajaktur med tältövernattning i Tjust södra delar. Stärkande vind på måndagen med en rejäl frostnatt följdes sedan upp med en strålande tisdag.
Stilla med sol, runt nollan. Massor av örn, sjöfågel och ett gäng rådjur på Ö Eknö. Tråkigt nog ingen säl den här gången heller.
Stilla med sol, runt nollan. Massor av örn, sjöfågel och ett gäng rådjur på Ö Eknö. Tråkigt nog ingen säl den här gången heller.
Bilagor
Några bilder från min senaste resa uppe i nord Norge
_K__3195 by philipp.klement, on Flickr
_K__3180 by philipp.klement, on Flickr
_K__2990 by philipp.klement, on Flickr
_K__3004 by philipp.klement, on Flickr
_K__2622 by philipp.klement, on Flickr
_K__3195 by philipp.klement, on Flickr
_K__3180 by philipp.klement, on Flickr
_K__2990 by philipp.klement, on Flickr
_K__3004 by philipp.klement, on Flickr
_K__2622 by philipp.klement, on Flickr
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg