Packsystem

конспирац&

FJS90/91; sa:
malindo; sa:
F.ö. misstänker jag att Tigertämjaren och Fallskärmsjägaren ár en och samma person, alternativt nära släkt.

näää... det e inte ens fredag och du har nallat på din bota de vino mitt på dagen. nu blir jag lite orolig för dina vanor. det e lite otäckt med dina konspirationsteorier..huh

друг!

FJS, denna hedervärda institution, lär förvisso ut både det ena och det andra knepet till sina fåtaliga adepter, men psykologisk krigföring är inte ett av dem! (Och även om de gjorde det skulle jag inte kunna bekräfta det här!) ;)

Måste tyvärr likaledes dementera påståendena om min eventuella dubbla identitet, och undrar i sammanhanget (liksom Patric) om inte den spanska dryckeskulturen slutligen har börjat ta ut sin rätt på den gode Mats sinnestillstånd.

Det börjar med lite vin till maten, jaja, det där vet man ju, och rätt vad det är har man satt i sig fyra sangria och sitter och flinar fånigt när chefen (el jefe) går förbi och undrar vad man gör.

Ähumm alltså!

:)

/ G
 
kråkorna

Gott folk, de konstiga tecknen är egentligen ryska (kyrilliska) bostäver, men Utsidans server tyckte inte alls om dem.

Tävling: Vad stod det på ryska?

/ G
 
Re: kråkorna

tigertamjaren; sa:
Gott folk, de konstiga tecknen är egentligen ryska (kyrilliska) bostäver, men Utsidans server tyckte inte alls om dem.

Tävling: Vad stod det på ryska?

/ G
Njet?

Enda ryska ordet på möjligtvis fyra bokstäver jag kan:)
 
Re: êîíñïèðàöèÿ

tigertamjaren; sa:
Det börjar med lite vin till maten, jaja, det där vet man ju, och rätt vad det är har man satt i sig fyra sangria och sitter och flinar fånigt när chefen (el jefe) går förbi och undrar vad man gör.

/ G

Fel Nº 1:
Det börjar med lite vin till Frukust Nº2 (den pâ jobbet, vid pass 09.15), dà botan tar ett varv bland boysen.

Fel Nº 2:
När El Jefe tar varvet och undrar vad man egentligen pysslar med, är inte en eventuell láttare vinberusning problemet, utan förmâgan att snabbt och obemärkt lyckas fibbla bort Utsidan frân data-skärmen!

Mvh / Malindón
 
Re: Re: kråkorna

malindo; sa:
"Konspiration."

Vad är första priset?

Mvh / Mats

En mäkta imponerad Tigertämjare skall med glädje belöna Mallis-Mats med en av mina gamla packpåsar! Vad sägs om en lila?

För övrigt kan jag inte undvika att inflika att Hobbex, denna stormakt inom friluftsindustrin, faktiskt har ett set packpåsar (sådana som jag tidigare i denna tråd har talat mig så varm för) till den rimliga kostnaden av 49,50.-!

Vad säger OPS-gänget om denna utmaning?

:)

/ G
 

clindh

Forumvärd
Lägg av och tramsa sönder från början vettiga diskussioner boys, sådant kan ni väl ta i Fritt Forum eller någon chat. Lite humor skadar inte men inte OK när det tar överhanden såhär.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
dreamteam Smart packsystem för ryggsäcken - ngt att ha? Transportera 14
lotten04 Packsystem Transportera 51

Liknande trådar