Packsystem

Okey då!

Ponera följande:

Om jag har en ny fin ryggsäck (just inhandlad hos Hobbex) och ska till att packa mina nya goa militärkläder (M90P), och mitt svindyra Hillebergtält tillsammans med all pulvermat jag kan släpa med mig, var packar jag då tältet? Och i så fall i vad?

/ G
 
Re: Okey då!

tigertamjaren; sa:
Ponera följande:

Om jag har en ny fin ryggsäck (just inhandlad hos Hobbex) och ska till att packa mina nya goa militärkläder (M90P), och mitt svindyra Hillebergtält tillsammans med all pulvermat jag kan släpa med mig, var packar jag då tältet? Och i så fall i vad?

/ G

Jag skulle använda ryggsäcken....

Skall du inte ha på dig kläderna ?
 
TILLBAKA TILL RINGHÖRNORNA!!!!

Som jag sa innan fighten började, jag vill ha en ren match utan slag under bältet.. förstått?


"BOX!!!"
 
Eftersom jag inte anser mig vara någon verbal pugilist så drar jag mig med ett leende ur striden, och lämnar en naken Tiger, med kläderna i Hobbexväskan som segrare !

/P.D
 
God eftermiddag

Den aktuelle medlemmen utger sig för att vara Tigertämjare, inte Tigger.

Nâgon ordning màste det vál ändà vara?

F.ö. misstänker jag att Tigertämjaren och Fallskärmsjägaren ár en och samma person, alternativt nära släkt.

Eller ingick kanske "Forums-provokation" som ett av de obligatoriska utbildningsmomenten pà FJS? Som ett sátt att likvidera misstänkta Spetznaz...
 
Re: God eftermiddag

malindo; sa:
F.ö. misstänker jag att Tigertämjaren och Fallskärmsjägaren ár en och samma person, alternativt nära släkt.

näää... det e inte ens fredag och du har nallat på din bota de vino mitt på dagen. nu blir jag lite orolig för dina vanor. det e lite otäckt med dina konspirationsteorier..huh
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
dreamteam Smart packsystem för ryggsäcken - ngt att ha? Transportera 14
lotten04 Packsystem Transportera 51

Liknande trådar