Beställde ett par Lundhags Syncro via deras hemsida. Ingen lagerstatus alls vilket leder en till att tro att antingen finns de hemma eller så är leveranstiden kort. En bekräftelse via mail och status på ordern på hemsidan säger leveranstid 5-7 arbetsdagar, och det kan man ju leva med. Efter 10 arbetsdagar mailar jag och undrar lite försynt vad som händer med ordern då status är oförändrad. Då får jag beskedet att de är restnoterade och att de får in dem om en vecka. Efter fyra dagar kommer en förhandsavisering via pacsoft (en lördag) och på tisdagen har jag paketet i handen.
Jag är inte direkt missnöjd med hur det har fungerat, men bristen på lagerstatus och dålig uppdatering av orderstatus på nätet ger ett amatörmässigt intryck. Hade det inte varit för att priset varit så mycket lägre än andra handlare så hade jag inte handlat hos dem. Jag kommer troligen inte att välja dem igen, men det beror mycket på att man blivit bortskämd med att andra butiker är snabbare och bättre till nästan samma kostnad.
Jag är inte direkt missnöjd med hur det har fungerat, men bristen på lagerstatus och dålig uppdatering av orderstatus på nätet ger ett amatörmässigt intryck. Hade det inte varit för att priset varit så mycket lägre än andra handlare så hade jag inte handlat hos dem. Jag kommer troligen inte att välja dem igen, men det beror mycket på att man blivit bortskämd med att andra butiker är snabbare och bättre till nästan samma kostnad.