Okej att göra affärer med.
Tristare var att de kängor jag köpte till reapris var för små och jag bad att få byta till ett nummer större. Detta på distans med paketskickning mellan oss.
Fick till svar att (citat) "Tyvärr måste vi meddela att bytesvaran dessvärre har tagit slut i vårat lager, vi har även försökt komplettera hos grossisten/tillverkaren men tyvärr är den slut även där, modellen går ej att komplettera dessvärre och kommer därför att strykas från din order".
Ok tänkte jag, men blev lite förbannad efter helgen (2 dagar efter ovanstående mail/citat) då samma vara finns att köpa på onlinebutiken men nu till ordinarie pris.
Så inte var den slut, och inte var det sant att de hade försökt komplettera ända hos tillverkaren.
Slarvigt svar och nonchalant bemötande i min mailkonversation med dem gör att ett förstaintryck som var positivt inte avslutningsvis kan bli bättre än ok- med förhoppning om bättring.
Snålt!