Övernattningstur!

Hej Påhittat, anmäl dig annars till en övernattningstur i Gbg eller Närke

Skall ut på en lång terränglöpningstur med övernattning och vi hamnar nära Veddige men vi skall dra retur strax norr om det.

Vi utgår från Göteborg

Jag är livvakt och tränare åt systrarna Emma och Emelie Wall E Eye och min kollega Julia Roach hakar på - vi tänkte köra 300 km i på 3 dagar , vi tippar på 200km som vanligt på 3 dagar.

Kanske pmar dig om det går söderut

Hej!

Jag är intresserad av övernattningsturen 15:e-16:e september. Kommer eventuellt att jobba lördag förmiddag men hoppas att jag kanske kan sluta upp under eftermiddagen ifall ni andra åker tidigare i så fall.

/Martin

Övernattningstur 14-15/9 (Plats skickas via PM längre fram)

Rimn
TorbjörnGBG
TROY GARNER
Friskus5
Mr Zip
Oneidahiker (Prel)
UnderEnTarp (Prel)
Taoi

Hej Påhittat, anmäl dig annars till en övernattningstur i Gbg eller Närke

Skall ut på en lång terränglöpningstur med övernattning och vi hamnar nära Veddige men vi skall dra retur strax norr om det.

Vi utgår från Göteborg

Jag är livvakt och tränare åt systrarna Emma och Emelie Wall E Eye och min kollega Julia Roach hakar på - vi tänkte köra 300 km i på 3 dagar , vi tippar på 200km som vanligt på 3 dagar.

Kanske pmar dig om det går söderut

Ok, gör det. Är i veddige och ska sova ut imorgon.

Bump

Då var det dags för den traditionella bumpen nummer två.

De kommande övernattningsturerna är alltså enligt följande:

7/9-8/9

...och

14-15/9

Lägg din anmälan här i tråden eller kontakta Mr Zip (7-8/9) eller Fotografiskt (14-15/9)

Så lämna blygseln hemma, avboka lite grejer och häng med till skogs istället.

Rimn
TorbjörnGBG
TROY GARNER
Friskus5
Mr Zip
Oneidahiker (Prel)
UnderEnTarp (Prel)
Troswe (Prel)
Smux
Taoi

Möjligtvis kanske jag kan följa med på turen 14-15/9. Sker övernattningen vid/i vindskydd då? Jag vill inte dra med stora, tunga tältet och äger ingen hammock. Dessutom har jag ju hunden och sover helst jämte honom. Är inte helt säker ännu på att det funkar att följa med, men hoppas på det!

Ja, övernattningen kommer att ske i vindskydd. Vad det gäller hund finns det såvitt jag kan se åtminstone en till som har hund med sig. Hör av dig till mig via PM om det är något annat du skulle behöva hjälp med. Jag lägger till dig i listan nedan:

Rimn
TorbjörnGBG
TROY GARNER
Friskus5
Mr Zip
Oneidahiker (Prel)
UnderEnTarp (Prel)
Troswe (Prel)
Smux
Taoi
Tollan (Prel)

Halloj igen !!!

Så då uppdaterar jag den ena turen igen!!!

Anmälnings lista 7/9-8/9

Mr Zip
Morgan
Tinyl
Fotografiskt
Oneidahiker
UnderEnTarp
HGFredrik
Rimn
glenn o.c.
troswe
azalea
skutviken

/ Mr Zip

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg