Övernattningstur!

Ja nu när löven börjar gulna och den härliga höstluften har kommit så längtar man verkligen ut!!! en av förra årets turer bar jag ut ved och gömde nära lägret! Härlig motion med vedsäck på ryggen!! Ska ta en tur till den tänkta platsen idag & reka lite! ! Packa köket o lite käk för en dagstur!! // Andreas. ( om någon vill följa med på en tre timmars tur mellan 11-14 så pm:a mig eller ring)

Ja nu när löven börjar gulna och den härliga höstluften har kommit så längtar man verkligen ut!!! en av förra årets turer bar jag ut ved och gömde nära lägret! Härlig motion med vedsäck på ryggen!! Ska ta en tur till den tänkta platsen idag & reka lite! ! Packa köket o lite käk för en dagstur!! // Andreas. ( om någon vill följa med på en tre timmars tur mellan 11-14 så pm:a mig eller ring)

Jag kommer komma till Göteborg redan på fredag kväll och kan tänka mig att ta mig ut till lägerplatsen redan då (istället för att bo på ett vandrarhem). Var ligger lägret och vad heter platsen, så jag kan hitta dit!

Sen är jag där när du kommer och tar mer än gärna en promenad :)

/Andreas

Efter ett tips från Morgan så blev det en liten promenad ut i skogen med Morgan för att kolla upp ett vindskydd... vi insåg ganska fort att 12 personer inte kan bo runt detta vindskydd... tältplatser var obefintliga då det var extreemt kuperat & blött. Letar vidare !! Återkommer senast Torsdag om vart vi ska !! // Andreas

Bilagor

• DSC_1781.jpg
    DSC_1781.jpg
    68.3 KB · Visningar: 377
  • DSC_1780.jpg
    DSC_1780.jpg
    75.8 KB · Visningar: 358
Haha nu är det ju scysst - inga knott eller mygg - var ute från torsdag till söndag på långvandring och helt obiten.,inte ens dom obligatoriska fästingarna finns

Lägger en anmälan till helgen 14-15. Vore trevligt att få komma ut lite...

Beroende hur långt bort det blir kommer jag dock behöva låna en sittplats i någons bil, om det inte råkar vara nära (allt är relativt) till kollektivtrafiken.

Övernattningstur 14-15/9 (Plats skickas via PM längre fram)

Rimn
TorbjörnGBG
TROY GARNER
Friskus5
Mr Zip
Oneidahiker (Prel)
UnderEnTarp (Prel)
Taoi
Didgeridoohan

Övernattningstur 14-15/9 (Plats skickas via PM längre fram)

Rimn
TorbjörnGBG
TROY GARNER
Friskus5
Mr Zip
Oneidahiker (Prel)
UnderEnTarp (Pre
Taoi
Didgeridoohan

Har du missat några!?

"
Har du missat några!? "Övernattningstur 14-15/9 (Plats skickas
via PM längre fram)"

Rimm
TorbjörnGBG
TROY GARNER
*Friskus5
Mr Zip
Oneidahiker (Prel)
UnderEnTarp (Prel)
Troswe (Prel)
Smux
Taoi
Tollan (Prel)"

Mvh troswe ;)

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg