Övernattningstur!

"Så lämna blygseln hemma, avboka lite grejer och häng med till skogs istället."

Okey, har du sagt det så! Ni verkar ha så trevligt på era övernattningar... så finns det plats för en till så anmäler jag mig härmed till övernattningen den 7 - 8/ 9.

Jag är en vanlig skogsmulle som mest gör dagsturer nu för tiden, men gärna skulle börja övernatta mer ute skogarna igen, men det har varit lite klent med övernattningsintresset i min bekantskapskrets...

Är så sugen på att följa med!! Men är dels ingen van utesovare förutom typ campingtält som jag inte direkt känner mig sugen på att bära med mig... Och dels är jag i kompani med en hund. Men har kollat lite bakåt här och blir inspirerad av er, verkar hur härligt som helst!

Hej Tollan! Du är i gott sällskap, och du är inte den första som följer med som saknar erfarenhet av att sova ute (tält eller vad det än må vara). Men nu är faktiskt ett riktigt bra tillfälle. Det är fortfarande gott väder, och behöver du hjälp med något finns alltid en hjälpande hand. Om du hör av dig innan, så fixar jag/vi bärhjälp. Såvitt jag vet är det dessutom flera hundar med i sällskapet.

Halloj igen !!!

Så då uppdaterar jag den ena turen igen , roligt med nya namn, även gamla !! !!!

Anmälnings lista 7/9-8/9

Mr Zip
Morgan
Tinyl
Fotografiskt
Oneidahiker
UnderEnTarp
HGFredrik
Rimn
glenn o.c.
troswe
azalea

Har börjat planera plats då vi är så många !! Roligt !! Jag har ju en del förslag men pm:a gärna mig om övernattningsplatser som kan passa !!

/ Mr Zip

Halloj igen !!!

Så då uppdaterar jag den ena turen igen , roligt med nya namn, även gamla !! !!!

Anmälnings lista 7/9-8/9

Mr Zip
Morgan
Tinyl
Fotografiskt
Oneidahiker
UnderEnTarp
HGFredrik
Rimn
glenn o.c.
troswe
azalea

Har börjat planera plats då vi är så många !! Roligt !! Jag har ju en del förslag men pm:a gärna mig om övernattningsplatser som kan passa !!

/ Mr Zip

För mig är det ju bra att få veta hur jag kan ta mig till platsen från Göterborg station, dit jag kommer med tåget/bussen från Jönköping!

/Andreas

Jaa här löser vi det mesta enkelt !! Säg bara till om Ni vill ha hjälp med något till övernattningsturerna så går det mesta att lösa transport, boendeform ( hammock,tält,under bar himmel, vindskydd ... ) Bra initiativ fotografiskt att hämta underentarp :)

Ses snart ute i skog o mark !!

// Mr Zip

Jaa här löser vi det mesta enkelt !! Säg bara till om Ni vill ha hjälp med något till övernattningsturerna så går det mesta att lösa transport, boendeform ( hammock,tält,under bar himmel, vindskydd ... ) Bra initiativ fotografiskt att hämta underentarp :)

Ses snart ute i skog o mark !!

// Mr Zip

Jag ser fram emot dessa turer nu, himlans trevligt att alla hjälper till! Och jag har allt jag behöver av utrustning :)

/Andreas

Dagstur

Härligt go i tråden. Bara fortsätt det blir finfint.

Någon som vill med ut i helgen? Tänker åka till Veddige och gå en dag, möjlighet finns till en övernattning. Hör av er, plats för 3 till i bilen.

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg