Övernattningstur!

Börjar allt mer ställa in mig på en övernattningstur nästa helg (om det blir okej väder). Nu verkar det bli mildare, 2 celcius med kulingvindar och det är inte vad jag hoppats på.

jag kan om jag fortfarande har ont i foten. annars ska jag springa winterrun är det tänkt.

andreas, är det du och eventuellt jag än så länge? vi kanske skulle ta den där promenaden till one mosse som vi tänkt oss ett tag så jag lär mig hitta...

och niklas, ser jag nu :)

Ja vi kan ju se mot helgen hur det ser ut.

Det finns hopp om kyla längre fram - det här som vi har kommer fortsätta en period på 2 veckor.
Bättre lyckades inte denna framstöt men det finns potential för att få det rejält kallt sen iaf ett tag.
Det kan även bli långvarigt och som förra året....var ju is till maj - de ska ju va nu...

Så en större övernattningstur en bit in i februari istället?

Hej.
Jag åker till Åre på lördag, så jag kan inte följa med denna helg. Skulle bara säga att om ni går till One mosse så finns det nästan ingen ved kvar i vedförrådet. Var där i lördags, och det låg bara några få klabbar kvar i hörnen.
Hoppas ni får en trevlig helg, where ever you are..

Hej.
Jag åker till Åre på lördag, så jag kan inte följa med denna helg. Skulle bara säga att om ni går till One mosse så finns det nästan ingen ved kvar i vedförrådet. Var där i lördags, och det låg bara några få klabbar kvar i hörnen.
Hoppas ni får en trevlig helg, where ever you are..

Ok! Tack för tipset! Ha det fint

Hej
Kan inte heller denna helgen. Har anmält mig till tur med långfärdsskridskoåkning - man får ju passa på nu när det är lite kallt om man skall få åka någonting i år!!
Ha det så bra ni som skall ut!

Jag kommer tyvärr inte ut på lördagen jag heller .. hade tittat fel i kalendern .. Kom med lite förslag på datum längre fram som Ni kan på så provar vi med en tur om några veckor ! Vore så kul att komma ut. // Andreas

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg