Övernattningstur!

Låter trevligt! Det skulle bli ettårsjubileum, sedan första turen i tråden gjordes! Hoppas kunna vara med!
Såhär unga och glada var vi då!
/Fredrik

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    64.3 KB · Visningar: 301
Får se hur det ser ut fram till helgen .. vore skönt att komma ut lite. Jubileum .. känns som ett år har gått otroligt fort .. har inte hunnit räkna turerna som vi har gjort här på denna tråden än. Nu är ju vädret med oss ! mellan -3 -8 i en vecka frammåt utan nedrebörd. Vem tar befälet nu till helgen ? Jag har en färdig vägbeskrivning iaf !! Då jag skrev en för ett år sedan ;) Vi hörs o ses // Andreas

Hej!

Igår besökte jag vindskyddet vid Östra långevattnet och kunde konstatera att det inte fanns någon ved där. Jag tog med ett par klampar från "vindskyddet" vid Bertilssons stuga och kunde därmed gör upp en liten eld.

Men kom ihåg det. Ved finns det inte gott om.

Jag hoppas på att kunna följa med ut på en tur snart, alternativt anordna en.

//John-Mehdi

Övernattningstur

Lördagen den 25 januari.

Vi kommer att vara i området runt Göteborg och position meddelas via PM under tidig fredag.
Vi hoppas på lite kyla iaf då den senaste tidens regn har varit lite väl och för länge men nu har marken frusit.

Matförslag kan diskuteras lite.

Deltagare

Morgan
Troy

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg