Övernattningstur!

Halloj !!

Då vi är i ett läge där många kan ena helgen och många kan andra helgen så bestämde jag mig för att fixa en tur helgen innan också !!

7/9-8/9

Så nu blir det till att hålla reda på datum och tider !!

Anmälnings lista 7/9-8/9

Mr Zip
Morgan
Tinyl !?!

Nu fick jag plötsligt förhinder den 14-15:e då en fiskeresa fick andra förutsättningar. Men det var ju praktiskt att det ploppade upp två turer. Kan du Mr Zip lägga till mig på listan 7-8:e? :)

Halloj !!

Så då uppdaterar jag den ena turen !!

Anmälnings lista 7/9-8/9

Mr Zip
Morgan
Tinyl
Fotografiskt
Oneidahiker

Nu blir det morgon Kaffe !!!

Fiske med Mr Zip ikväll. Han fick hejdlöst med hugg, och drog upp två gäddor. Den ena var större än den andra. Totalt vägde gäddorna säkert 400 gram. Tillsammans alltså.

:D

Haha - jaja ponkarna har vatt ute me mamsen o papsen i en mörtmetedamm!

Nä skämt o sido - dom där gäddorna är väl den enda ätbara storleken - det borde funnits abborre va?

7/9-8/9 övernattningstur Göteborgsområdet !!

Bara 3-4 veckor kvar till premiär turen i Göteborgs området efter sommar uppehållet ! Alla som vill hänga på ut i skogen över en natt med vandring, ev fiske , matlagning tjöt vid lägerelden mm är välkomna att följa med !! Några dagar innan turen skickas ett pm om vart vi ska mm . skriv bara här i tråden så lägger jag till er på listan !!

// Mr Zip // A

Bara 3-4 veckor kvar till premiär turen i Göteborgs området efter sommar uppehållet ! Alla som vill hänga på ut i skogen över en natt med vandring, ev fiske , matlagning tjöt vid lägerelden mm är välkomna att följa med !! Några dagar innan turen skickas ett pm om vart vi ska mm . skriv bara här i tråden så lägger jag till er på listan !!

// Mr Zip // A

Och det samma gäller:

Övernattningstur 14-15/9 (Plats skickas via PM längre fram)

Rimn
TorbjörnGBG
"Hon med den lilla vita hunden som var med i våras"
Morgan

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg