Övernattningstur!

Hej, jag får passa på både förslag både 8-9 och 16-17 även om glenns förslag på Fegen verkar alldeles förträffligt trevligt! Som Troy skriver, det blir nog aktuellt först efter semestrar. De två övernattningsturerna i maj här lyckades jag få igenom på hemmafronten, men då fick jag säga:
-nejdå inget över sommaren, jag lovar.

Så jag hoppas och tror att ni får goa helger på era turer så länge och att jag får möjlighet att ansluta om ett några månader igen!
/Fredrik

5e

Drar eventuellt ut efter jobbet den 5e och är ute just till efter frukost den 6e. Tanken är att se en Svensk gryning i skogen på självaste nationaldagen! Typ uppe i skogen någonstans ovanför Tulebo.

Tyvärr inte just nu. Skolavslutningar och fototillfällen gör att jag får vänta lite till, även om det svider att inte kunna vara med.
Någon som planerar en fjällvandring till September?

Tyvärr inte just nu. Skolavslutningar och fototillfällen gör att jag får vänta lite till, även om det svider att inte kunna vara med.
Någon som planerar en fjällvandring till September?

September .. har en vecka semester kvar så varför inte .. när hur !!! // Andreas

Apropå fjällen i tråden, Jag hade tänkt vandra och fiska i Børgefjell, Norges Sarek en vecka gissningsvis en vecka i augusti. Men det är klart att det är utbytbart... Mot annan vildmark då såklart. En vecka i kanot Rogen->Femunden vore ju perfekt.

Apropå fjällen i tråden, Jag hade tänkt vandra och fiska i Børgefjell, Norges Sarek en vecka gissningsvis en vecka i augusti. Men det är klart att det är utbytbart... Mot annan vildmark då såklart. En vecka i kanot Rogen->Femunden vore ju perfekt.

Skulle valt paddlingen vid rogen, fantastisk upplevelse!

Så...

Övernattningstur 15-16 juni so far:

Rimn
Fotografiskt
Troswe

Nog finns det väl fler skogshjältar som vill ut i skog och mark innan det stora semesterallvaret börjar på riktigt?

Intresseanmäler till 15-16 juni med reservationer. :D

Ingen som vill hänga med på en kortis mellan 5e till 6e vid tulebo ungefär? Måste troligtvis avlägsna mig relativt tidigt den 6e (hämta på flygplatsen).

Ha det!

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg