Övernattningstur!

Underbara bilder, både av Mr zip och Meritaimen.
Tack Glenn.En unbar händelse hände under natten.
Jag hade visst tagit en plats som Sälen har som sin sovställe.
Den simmade närheten av mig och insåg efter en stund att platsen redan va upptagen
Då var det bara ett par meter mellan oss när den vände lika ljudlös som den kom.
Helt fantastiskt

Ja då var man hemma - tog långa vägen hem - kolla in lite sjöar på vägen.

Tack för episkt sällskap ,vädret var perfa - kanske lite blåsigt på lördagen men det mojna på kvällen.
Så gott som mygg och knottfritt denna helg också - tror det var en av dom sista helgerna man kunde utan bekymmer slagga under bar himmel.

Fiske är rätt kul och kombinera med friluftsliv och enkelt - har alltid kört med det - som bonus får man lite käk om man vill.
Skulle vi älskat och käka gädda skulle vi kunnat vara borta en vecka

Haha får vila lite nu

Gött

Lite bilder från helgen med Zip,Tinyl och Fredrik ute vid en lite insjöar - Team Paddel kunde vi inte bräcka med sin smaskiga havsöring , men vi knapra Abborre istället - minst lika god grillad.

Öring börjar man bli mätt på redan så man får ha lite omväxling :)

Bilagor

• SRG1.jpg
    SRG1.jpg
    76.8 KB · Visningar: 371
  • SRG2.jpg
    SRG2.jpg
    89.1 KB · Visningar: 367
  • SRG3.jpg
    SRG3.jpg
    89.1 KB · Visningar: 363
Ser ju helt fantastiskt ut!

Inte funnits någon tid att ge mig ut öht om man inte räknar vättlefjällsrundan. Blir vansinnigt sugen när man ser alla fina bilder!

Fina bilder Troy! Ja det var en underbar helg! Har nog fastnat för fiske!! Det ser då kul ut när fiskare brottas med sina byten.. Även fiskare bara i underbyxor som vadar ut för att hämta sina drag som fastnade.. Helt klart något som man missat i ett par år. Skitfiske på er ;) // Andreas

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg