Övernattningstur!

Det här är ju bara en vanlig tur med bonusen att kunna fiska - vi får se hur fördelningen ser ut sen mot torsdag och spikar sjö sen.

Alt dygnskortsjö som är lite öde men ganska välbesökt är ju i.g bara en så det kanske lutar åt att
vi siktar på en gula kortet sjö och dom med gulakortet får fixa käket.

Först och främst - tack för turen i helgen, det var toppen! Att fisket gick som det gick är inte så konstigt när det inte står på fiskekortsautomaten att det inte sätts ut någon öring i den markerade fiskesjön... Ja hursomhelst, lördag-söndag är bäst för mig. Sjö med gula kortet är helt ok för mig!

Of topic...

Hej alla vänner!!! Jag har lyckats kvadda min telefon... Kan alla berörda skicka sina mobilnummer till mig här som privat meddelande.... Är helt tomt...

Låg en sån här i Svarttjärn - Mr Zip trodde sig veta vem som antagligen saknar en.

Återkom så placeras den på överenskommen plats nästa runda i området

Bilagor

• tentpeg.jpeg
    tentpeg.jpeg
    19.3 KB · Visningar: 299
Om den var halv, ja då vet jag vems den är :)

Haha nä den var hel.

Du får haka på - du vet det glesar ut sen nu när midsommar och semester närmar sig när alla rymmer - vissa områden får ju även extrema mängder knott snart - myggena är ju inget.
Du skulle sett vissa knottsvärmar man sett ibland...

Haha nä den var hel.

Du får haka på - du vet det glesar ut sen nu när midsommar och semester närmar sig när alla rymmer - vissa områden får ju även extrema mängder knott snart - myggena är ju inget.
Du skulle sett vissa knottsvärmar man sett ibland...

Jo jag har haft knott....... :) men just nu har jag ingen tid.
Får ha riktigt knottmedel och riktigt nät för tältet.
Visst saknar jag brasan om kvällarna........

Har ett svagt minne av att L hade dessa pinnar vid svarttjärn till sin tarp ... upphittades i alla fall där L sov .... // A

Ok skriv i tråden om intresse finnes att följa med ut och vandra/fiska/övernatta i helgen ... fre-lör eller lör-sön går bra vilket som eller båda !!! mer info om plats kommer när vi vet hur många som följer med !!! // Andreas

Slog till på gula fiskekortet idag och var ute vid sisjön hela dagen tillsammans med min dotter. Som vanligt ingen fisk på kastspöt men fick iaf två mindre abborrar med metspöt. :) så är gärna med på vandring/fiske fre-lör om det blir av.

Har ett svagt minne av att L hade dessa pinnar vid svarttjärn till sin tarp ... upphittades i alla fall där L sov .... // A

Mr Fire är med största sannolikhet pappa till denna tältpinne. :). I helgen är det tjockt, men därefter finns stora möjligheter till övernattningsturer igen.

Titanskeden förresten Morgan, är den inköpt? För isåfall ska jag också köpa något coolt gjort i titan. Typ en mugg.

:)

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg