Övernattningstur!

Hur många är det som vill fiska och hur många som inte - det är lite avgörande vid val av sjö.

Ja tänkte att om 3 fiskar och skall fixa käk åt 12 pers - då får man nog satsa på PT sjö med regnbåge - jag har ju förslag men behöver mer benen.

Tjo ho ! Tyst på tråden !!! Jag går ut på fredag efter jobbet. Någon som vill hänga med ?? Tänkte gå sandsjöbackaleden från sisjön och söderut.( kaffe finnes !!! ) // Andreas

Bilagor

• DSC_0514.jpg
    DSC_0514.jpg
    91.3 KB · Visningar: 418
För fint väder (och sällskap) för att låta bli, stannar du över lördag till söndag också? Jag kanske kan möta upp? Svartedalen är fint också, men du har planen klar gissar jag.

För övrigt lurar jag på den där övernattningsturen med fiske, passar nästa helg, dvs 25-26? Datum är viktigt för planeringen när man har familj... Tiveden är för långt bort för mig, jag hade hoppats på något närmare. Troy kände till några sjöar där det fanns regnbåge?

Vi kan prova och fiska i Sisjön/oxsjön denna helg nån dag.

Vindskyddet där går vi dock inte i närheten av - ungdomsrökasupajoint säsongen har börjat där.
Förra veckan höll några sådana på och härja kl 05 när jag gick förbi där , haha - bänken utanför elda dom på!

Vi kan prova och fiska i Sisjön/oxsjön denna helg nån dag.

Vindskyddet där går vi dock inte i närheten av - ungdomsrökasupajoint säsongen har börjat där.
Förra veckan höll några sådana på och härja kl 05 när jag gick förbi där , haha - bänken utanför elda dom på!

Fick dom inte eld i baken när du tittade förbi?

Näe jag pratade med dom och dom var ju scyssta och så men ögonen var i kors av nått röka,haha - att dom eldat upp bänken såg jag först på returen nån dag senare.

Apor

Men så är det i dom här stadsnära vindskyddena när det är varmt och helg

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg