Övernattningstur!

Ser fantastiskt ut! Hoppas att ni hade det precis så mysigt som det såg ut att vara. Hade mer än gärna spenderat natten i min hammock men det får bli en annan helg.

Hej på er
Tack för en trevlig helg (som vanligt)

Dubbla eldar, för säkerhets skull.....

/ Peo

Bilagor

• dubbel eld.jpg
    dubbel eld.jpg
    60.1 KB · Visningar: 409
Jag drar ut på fredag efter jobbet från Sisjön. Om någon vill hänga på så vore det roligt! Går söderut mmot svarttjärn onemosse typ! Är vädret och humöret på topp stannar jag ute till söndag! Go tur mvh Andreas

Jag drog i väg på en kort 24 timmars bäcköring inspektion och kom just hem för jag kan inte denna helgen - lite synd då vädret är episkt, annars skulle ja dratt med.

Ta me spöet o metmask - tror det är läge för abborre i både Sisjön och Oxsjön.
Även gäddan är tebax i den senare.
Stannar du till vid Svarttjärn kolla om du ser vak - Fissjön och Onemosse skall vara fiskelösa totalt
sedan dom mördande sura nedfallen på 60-80 talet.
Enligt äldre så fanns det massa fisk i alla småsjöar förut iaf

Låter roligt, har dock sysslor hemma att göra - renovering... Det var riktigt fina foton du och Morgan tog på helgen, kul när någon annan tar kort! Fantastiskt trevligt var det iallafall. Det hade varit nice att boka in någon lör-sön i mitten/slutet av maj eller liknande. Det fanns ju lite ideer som bollades runt, bland annat fiske. vad tror ni?

Mvh Fredrik

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg