Den utsidan jag började hänga på för många år sedan, handlade mer om tips på utrustning, hur man gör inom olika aktiviteter samt resmål.
Utsidan nuförtiden är mycket mer av jag tycker si och så (eller mer bestämt: "så här är det" och möts av "så är det minsann inte alls") om mer politiskt laddade frågor.
Det är upp till utsidan själva att bestämma vad de vill se och inte se här. Gillar inte publiken reglerna beger sig publiken någon annan stans.
Så frågan är inte enkel, jag är nog lite bakåtsträvare avseende utsidan och längtar lite tillbaka till som det var tidigare, med mer av pryl- och tekniktips och erfarenhetsutbyte. Vill man diskutera med högt i tak finns flashback där det mesta går an/tillåts.
Jag önskar absolut inte "fritt politiskt forum" på utsidan, det skulle enligt mitt ösnkemål ändå begränsas till miljö- och friluftsrelaterade ämnen.
/Patrik, som gärna tycker till men helst inte på utsidan
Det finns även jaktforum där det ena har högt till tak och accepterar politiska diskussioner medans det andra inte har lika högt till tak. Det är svårt att komma ifrån politiken när det går in på vargfrågor t. ex.