• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Ny webshop?

Första klicket gav

Mens Resor/Adventyr Kläder
Hög kvalitet Fleece
Vattentät Byxor/jackor
Regn plagg mm
Profilkläder till förtag



mens resor, adventyr kläder?


Tycker inte ni ska bli arga.. nâgra befriande fniss sâ här mitt pâ blanka torsdagen kan ju aldrig vara fel, eller?

Tigger: en djupare analys av Outsides fantasifulla och nyskapande sprâk kanske kunde bli en bra inledning i nya forumet Urspârat?

Mvh / Mats

[Ändrat av malindo 2003-11-20 kl 14:34]
 
Urspårat

Vafalls, finns det äntligen en forumavdelning där vi tomtenissar kan få spåra ur totalt i ett innehållslöst kackel???

Var hittar jag det? På fritt forum? Kan inte se det!

Hjälp mig nån!

/ G
 
Trodde nästan du skulle länka till nån usel sajt med afrikanska krokodilfiskehistorier... Men det här va ju inte mycket bättre!

Finns det en sån avdelning här på forumet såsom Malindo säger?

/ G (kanske inte panisk, men glatt förväntansfull!)
 
Jag blev tårögd. Vackert Patric, men inte riktigt den jag menade.

crocodile.gif


Nu är jag rädd att vi får en tillsägelse snart. Då skulle vi ju kunna fortsätta snacka i "Urspårat-avdelningen", men var är den???

/ G
 
men lite halvseriöst.. andra forum har "klotterplank" där folk kan ordbajsa hur de vill men det blir aldrig samma sak som när det hettar till i riktiga trådar.. Jag tror inte på det systemet.
 
[/QUOTE]

Nu är vi på väg offtopic, men jag håller verkligen med.
Den saliga blandningen av engelska och svenska är en annan liknande faktor.
[/QUOTE]

Vad? Ingen har huggit på att du klagar på blandning av engelska och svenska i samma stycke som du skriver offtopic bland för övrigt svenska ord!

Det måste ha känts otacksamt när du gjort ett sånt upplägg i ditt inlägg.
 
Nä, det är bara att buga sig. Men du Patric, redan vid halv åtta (när en annan kryssar tillbaka över Västerbron på morronrundan) sitter du redan och fingrar på knapparna. Kalvning i natt?

/ G