Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ny layout.
- Trådstartare tyvik
- Start datum
Vad synd...
Jag hoppas att det är en vanesak för om sanningen ska fram så var vi verkligen JÄTTENÖJDA själva....
Nu finns det liksom plats i mitten för redaktionella nyheter, typ nya avdelningar och sånt, medans det på sidorna kommer in automatiskt från olika databaser...
Finns det in NÅN därute som tycker den är LITE fin i alla fall :/
Vad jag minns fick jag lov att scrolla på den gamla sidan oxå men då kör jag iofs med 1024 * 768....
/Niklas, utsidanförsämrare?
Jag hoppas att det är en vanesak för om sanningen ska fram så var vi verkligen JÄTTENÖJDA själva....
Nu finns det liksom plats i mitten för redaktionella nyheter, typ nya avdelningar och sånt, medans det på sidorna kommer in automatiskt från olika databaser...
Finns det in NÅN därute som tycker den är LITE fin i alla fall :/
Vad jag minns fick jag lov att scrolla på den gamla sidan oxå men då kör jag iofs med 1024 * 768....
/Niklas, utsidanförsämrare?
Jodå Niklas...
du skrev:
"Finns det in NÅN därute som tycker den är LITE fin i alla fall :/"
Jag tycker att det är lite jobbigt med de inlägg och recensioner som mest kommer till för att ge avsändaren kottar, så jag bakar oftast ihop flera synpunkter i samma brev istället för att skicka två eller flera brev på raken. (Om du förstår hur jag menar!?;-)
Därför har min åsikt om den nya designen hamnat längst ner i mitt inlägg ""Radikal" idé om differensiering av kottetilldelning" i samma forum.
Hälsningar,
/JOHAN
[Ändrat av johanl 2000-11-04 kl 16:48]
du skrev:
"Finns det in NÅN därute som tycker den är LITE fin i alla fall :/"
Jag tycker att det är lite jobbigt med de inlägg och recensioner som mest kommer till för att ge avsändaren kottar, så jag bakar oftast ihop flera synpunkter i samma brev istället för att skicka två eller flera brev på raken. (Om du förstår hur jag menar!?;-)
Därför har min åsikt om den nya designen hamnat längst ner i mitt inlägg ""Radikal" idé om differensiering av kottetilldelning" i samma forum.
Hälsningar,
/JOHAN
[Ändrat av johanl 2000-11-04 kl 16:48]
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg