NAMNLISTA-CAMP MOLLOY

Jag är med!
:)

Äntligen ett program där man presterar snarare än intrigerar!

Tråkigt bara att så få följde serien. Människor i allmänhet verkar mer intreserade av slaskiga såpor... :-(
 
Kvasitävling

Gärna mer multisport i TV-rutan. Men att sitta och glo på någon kvasitävling som Camp Molloy fem kvällar i veckan (ännu en i raden av TV4:s, enligt mitt tycke, usla produktioner). Nej tack i.s.f. ska det vara riktiga tävlingar! Tur att burken går att stänga av...

Ut och träna med er istället! :)
/R
 
Re: Kvasitävling

Surjamten; sa:
Gärna mer multisport i TV-rutan. Men att sitta och glo på någon kvasitävling som Camp Molloy fem kvällar i veckan (ännu en i raden av TV4:s, enligt mitt tycke, usla produktioner). Nej tack i.s.f. ska det vara riktiga tävlingar! Tur att burken går att stänga av...

Ut och träna med er istället! :)
/R

Listigt kompis... jag antar att du inte läste första inlägget.
"Vi som skriver under detta inlägget önskar en dokusåpa som inte är som alla andra... ...Om tv4 väljer att fortsätta med Camp Molloy eller inte är upp till dem, men Vi önskar i alla fall se något liknande i fortsättningen."

M.A.O. du har just skrivit under på att du VILL se detta i rutan...
Men det viktigaste var kanske att få vara sur... :)

/M
(Som tycker att CM var rätt segt men ett fall framåt jämfört med andra program som visas just nu.

[Ändrat av granbom 2003-08-08 kl 10:38]
 
Re: Re: Kvasitävling

granbom; sa:
Surjamten; sa:
Gärna mer multisport i TV-rutan. Men att sitta och glo på någon kvasitävling som Camp Molloy fem kvällar i veckan (ännu en i raden av TV4:s, enligt mitt tycke, usla produktioner). Nej tack i.s.f. ska det vara riktiga tävlingar! Tur att burken går att stänga av...

Ut och träna med er istället! :)
/R

Listigt kompis... jag antar att du inte läste första inlägget.
"Vi som skriver under detta inlägget önskar en dokusåpa som inte är som alla andra... ...Om tv4 väljer att fortsätta med Camp Molloy eller inte är upp till dem, men Vi önskar i alla fall se något liknande i fortsättningen."

M.A.O. du har just skrivit under på att du VILL se detta i rutan...
Men det viktigaste var kanske att få vara sur... :)

/M
(Som tycker att CM var rätt segt men ett fall framåt jämfört med andra program som visas just nu.

[Ändrat av granbom 2003-08-08 kl 10:38]

Om du läser noga så ser du att jag inte tar ställning till programmets vara eller icke vara. Jag fick bara ett behov av att ge min åsikt i frågan i detta som faktiskt är ett forum. Huruvida serien fortsätter eller inte rör mig egentligen inte särskilt mycket. (Burken går fortfarande att stänga av.) Däremot är jag lite förvånad över att så många har positiva åsikter om den.

Om det när det gäller "rösträkningen" är så att alla inlägg här räknas som en röst för CM så innebär det väl att jag lägger en till nu. Varsågod! Den bjuder jag på. :)
/R
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
xtrem Camp Malloy Multisport 6
9331 Fortsättning av Camp Molloy? Maila TV 4! Multisport 3
A.S. Camp Malloy - slut Multisport 12
MikeMike Camp Molloy efter ett tag.... Multisport 63
Fluoronauten Camp Molloy Multisport 81

Liknande trådar