• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

När får man starta en ny tråd?

Det går sidenmask i tråden!

Grabbar:

Jag betraktade ej Tigerns inlägg som en rökridå, därtill har jag för mycket respekt för avspårade trådar, och mitt vapen (snabb och skoningslös!)var givetvis att utropa Upp till bevis! Och här damp det ner nåt gammalt svart-vitt foto, som vad jag vet, lika gärna kan föreställa en Konsum-handlare från Ånge under de svåra krigsåren. Men jag anar ugglor på mossan, så jag dröjer med mitt avslutande hugg...

Frågan som man ställer sig nu, är väl hur vi kommer vidare med det självupptagna pladdret, eller om vi återgår till en mer sansad diskussion om forum-regler? Det kanske är en humanekologisk fråga...
 
hrm hrm Park var det ja.. hrm nu ska vi se.. var det inte han som...

**ser djup ut, sluter ögonen till hälften, muttrar lite,** The City hrm **samt börjar sakta men sákert bubbla fram ett läte likt inledningen av en dräktig kos râmande...**
 
Vad var det jag sa!

Sedär, rökridån skimras, och fram kliver Tiger med Parks i handen, och vad säger man..? Ja, men det KUNDE ha varit Konsum-handlaren i Ånge 1944! Får nog tänka över det här på cykelrundan!