Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är man tveksam till någon shoppingsida och de erbjuder betala i efterhand (faktura eller mostv) så kan man ju välja det för att slippa problem med pengar i retur. Vet inte om de har den möjligheten.
Är det milrab.no ni pratar om? Jag ser mest positiva omdömen på Trustpilot. Men i så fall lär väl den där tusingen ätas upp bra precis av momsen och postens facila avgift.
Är det milrab.no ni pratar om? Jag ser mest positiva omdömen på Trustpilot. Men i så fall lär väl den där tusingen ätas upp bra precis av momsen och postens facila avgift.
Införskaffade just ett extra exped flexmat plus därifrån. Inga konstigheter och liggunderlaget är f ö utmärkt tillsammans med ett konventionellt underlag för oss som inte vill ha punkteringsbara underlag på längre promenader.
Ett företag som har organisationsnummer och en adress känns seriöst. Det är något jag börjar med titta efter när jag ska näthandla. Lika så reklam i ex fb då googlar jag på produkten via andra leverantörer. Men det är otroligt hur bra algoritmer a hittar saker jag behöver.