Logga in, logga ut

Har redan frågat detta i ett mail på medlemssidan för ett tag sedan men då jag inte får något svar ställer jag frågan i forumet också.

Jag har ställt in så att min inloggning gäller per session och det har funkat fint förr men på senare tid har det ballat ur. Om jag stänger av datorn utan att först logga ut är jag fortfarande inloggad när jag kommer tillbaka efter ett par dagar. Så var det inte tidigare, förutom i Butiken vilket jag också påpekat. Men det är först när jag väljer att skriva ett inlägg jag märker att jag är inloggad. I navigationsraden står det logga in (och logga ut-knappen finns inte), vilket betyder att jag måste logga in ännu en gång för att kunna logga ut.
Mycket logga blir det ;)

Då jag delar dator med andra vill jag att min inloggning ska vara kopplat till sessionen och fungera som en sådan! Är det någon annan som märkt nå´t, vet nå´t, kan lösa det. Lös det gärna för butiken också, även om jag tyvärr mer och mer sällan lockas att logga in där...

Tjo
/H

clindh

Forumvärd
Fixat

Nu är det fixat i forumen, tack för "kicken i ändan" (jag behöver sådana ibland :)).

Troligen behöver du logga ut och in igen för att det skall slå igenom.

Mer om butiken imorrn.

Vandra i stad och natur: Upptäck Merrell SpeedARC Matis för urban hiking

Vandring i staden – en ny livsstil Urban hiking handlar om att utforska staden till fots och upptäcka dess dolda pärlor. Det är en aktivitet som ...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg