"Varför göra någonting enkelt när det går att krångla till det?"
bananmannen 21 Januari 2009 #242 LRC sa: "Varför göra någonting enkelt när det går att krångla till det?" Klicka för att se resterande... Påminner mig om att jag brukar travestera min mor: "Uppskjut till morgondagen det du inte nödvändigtvis måste göra idag".
LRC sa: "Varför göra någonting enkelt när det går att krångla till det?" Klicka för att se resterande... Påminner mig om att jag brukar travestera min mor: "Uppskjut till morgondagen det du inte nödvändigtvis måste göra idag".
The Trooper 25 Januari 2009 #244 H.Ivarsson sa: "Det blir bra sen" Klicka för att se resterande... Nu...inte nu, men NU..eller vänta...jag menar NU...men NUdå...NUNUNUNUNUNUNUNUNU...... peter
H.Ivarsson sa: "Det blir bra sen" Klicka för att se resterande... Nu...inte nu, men NU..eller vänta...jag menar NU...men NUdå...NUNUNUNUNUNUNUNUNU...... peter
H.Ivarsson 25 Januari 2009 #245 The Trooper sa: Nu...inte nu, men NU..eller vänta...jag menar NU...men NUdå...NUNUNUNUNUNUNUNUNU...... peter Klicka för att se resterande... Äggsaktamundo ! Du greppat själva kärnan i mitt motto.
The Trooper sa: Nu...inte nu, men NU..eller vänta...jag menar NU...men NUdå...NUNUNUNUNUNUNUNUNU...... peter Klicka för att se resterande... Äggsaktamundo ! Du greppat själva kärnan i mitt motto.
bananmannen 26 Januari 2009 #246 H.Ivarsson sa: "Det blir bra sen" Klicka för att se resterande... "Jag gö det sen." Det är nog, när jag tänker efter, mitt verkliga måtto. Illavarslande.
H.Ivarsson sa: "Det blir bra sen" Klicka för att se resterande... "Jag gö det sen." Det är nog, när jag tänker efter, mitt verkliga måtto. Illavarslande.
Egel 22 Januari 2010 #250 Från en låt med bluesartisten husguden Seasick Steve ......I started out with nothing and I´v got most of it left.
Från en låt med bluesartisten husguden Seasick Steve ......I started out with nothing and I´v got most of it left.
asp 22 Januari 2010 #252 Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. /p-a