Livsmotto?

Öka inte din livslängd med mer än en vecka, det är vanskligt nog, du har bara det du vet att du har,
tro inte att du är älskad,någon annan vill ha dina skor, du föddes med drömmar, vad ska du göra med dem, ska du skrynkla ihop dem o kasta dem under sängen ?, lova mig att du älskar utelivet,
och trampar vidare på dina knöliga stigar mot nya mål, det är vandringen som är målet, inte slutet på vandringen, du är unik på din stig, ingen var där just nu, viktigt är att du berättar vidare, även om ingen lyssnar, dom brukar inte göra det..., lyckan kan vara att be ångesten dra åt helvete, du fick livsrum flera dygn, tack!, men snälla, säg att du bara vill va ifred ett par dygn i skogen, sen kommer du hem, annnars blir dom nervösa.......:cool:
 
Ingen blir lycklig av pengar men jag gråter hellre i en porsche än i en buss

Imitaion är den ärligaste formen av beröm
 
"Hellre skitig än uttråkad" säger jag när jag motiverar mitt yrkesval.

"I kick arse for the lord!" skrek prästen innan han började leka ninja med zombierna i filmen "Braindead" från 1992. Nästan så det blev ens nya valspråk.

Och den här: "Du har inte levt till fullo förän du dött."
 
"Det är aldrig för sent att lägga sig ner att dö så jag kan lika skjuta upp det ett tag till..."

Annars gillar jag de nyligen nämnda

"Gör det idag - i morgon kan det vara förbjudet!"

"Häldre skitig än uttråkad!" (även om jag skulle säga "Häldre trött, sliten och skitig än uttråkad!")
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
livsmotto. Utrustning allmänt 2

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg