"Lev på det sätt som du anser är rätt tills någon bevisar motsatsen."
avslutmedlemsk1008 15 September 2008 #217 "Lev på det sätt som du anser är rätt tills någon bevisar motsatsen." Senast ändrad: 15 September 2008
Razzle-Dazzle 22 September 2008 #218 en som jag kom Jag kom på ett motto nu ikväll när jag cyklade hem från och såg den vackra himmlen. "Man kan inte se himmlen innefrån." Vad tycker ni? Den den passar ju er här på Utsidan. mvh Rasmus, som får se himmlen alldeles för sällan
en som jag kom Jag kom på ett motto nu ikväll när jag cyklade hem från och såg den vackra himmlen. "Man kan inte se himmlen innefrån." Vad tycker ni? Den den passar ju er här på Utsidan. mvh Rasmus, som får se himmlen alldeles för sällan
gundj 22 September 2008 #219 På jobbet: Inget är så lätt att det inte kan göras fel. Privat: Krångla inte till det.
Ulvskog 16 December 2008 #221 "Change is the only certainty" "lack of facilities equals lack of problems" "Less does not indicate poverty but the power of personal restraint" "The difference between genius and stupidity is that genius has its limits" "there is no price too high to pay for the privilege of owning yourself"
"Change is the only certainty" "lack of facilities equals lack of problems" "Less does not indicate poverty but the power of personal restraint" "The difference between genius and stupidity is that genius has its limits" "there is no price too high to pay for the privilege of owning yourself"
Torque 16 December 2008 #222 Den är OT men ganska bra ändå (för de som förstår): "There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't..."
Den är OT men ganska bra ändå (för de som förstår): "There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't..."
gundj 16 December 2008 #223 "Vi ekonomer kan delas in i tre grupper, dom som kan räkna och dom som inte kan." ;-) Nej, jag är inte ekonom.
"Vi ekonomer kan delas in i tre grupper, dom som kan räkna och dom som inte kan." ;-) Nej, jag är inte ekonom.
justsafe 16 December 2008 #225 Har två För dåliga dagar: Det var inte bättre förr, det är bara sämre nu. För bra dagar: Skynda dig att falla för frestelsen, innan någon annan hinner före.
Har två För dåliga dagar: Det var inte bättre förr, det är bara sämre nu. För bra dagar: Skynda dig att falla för frestelsen, innan någon annan hinner före.
consono 17 December 2008 #227 Den som inte har tid till fysisk träning, måste senare avsätta tid till sjukdom.
stigman 15 Januari 2009 #228 efter många försök misslyckades vi äntligen övertaget efter tomas johansson