Re: Re: Re: Re: Flyg
Min "källa" blev själv utfrågad om sitt ärende i USA, och när han svarade fick han samma fråga igen: "-Och vad är ditt verkliga ärende?". Folk snackar om att de gamla öststaterna var kontrolland, men tydligen går historien igen...
Till råga på allt fick jänkarna ägna en del av konferensen åt att ursäkta sig å sina paranoida landsmäns vägnar.
Jag tror inte att det är en skröna, känner personen som berättade lite för väl för att han skulle behöva dra rövarhistorier. När diskussionsämnet kom upp i det svenska gänget som var där på konferensen, visade det sig att en annan snubbe (vetenskapsman från England) var 12 timmar sen till samma konferens pga häkte och förhör. Killen var född engelsman, men hade föräldrar från mellanöstern. Han hade således "utséendet inne" för att bli terroristmisstänkt.mlindstrom; sa:Låter som en skröna. Eller så fanns det en annan hotbild som inte framgick.
Min "källa" blev själv utfrågad om sitt ärende i USA, och när han svarade fick han samma fråga igen: "-Och vad är ditt verkliga ärende?". Folk snackar om att de gamla öststaterna var kontrolland, men tydligen går historien igen...
Till råga på allt fick jänkarna ägna en del av konferensen åt att ursäkta sig å sina paranoida landsmäns vägnar.