Uppenbarligen hade mindre blod spillts om Jörgen länkat direkt till Howells blog - och själv studerat dess stil och pedagogik mer ingående.
Förmodligen, men dâ kanske inte resultatet (bara här 7 sidor gratis snack om Fjäderlätt pà en av Sveriges största mötesplatser för hans mâlgrupp) blivit lika intressant? Säga vad man vill, men J. Fjäderlätt är duktig pà att skapa mycket publicitet och brand-building med likaledes mycket ringa medel.
Baksidan av denna strategi - att han missar en och annan möjlig bokköpare som inte gillar att bli kallad "stone-age" - tycks tydligen tagas med i beräkningen (fâr man förmoda), särkilt som mânga av dessa missade kunder istállet hjälper till genom att starkt bidra till bibehàllandet av uppmärksamheten kring hans varumärke genom att i tràd efter tràd, inlägg efter inlágg, försöka reda ut vad som egentligen händer och varför karln fortsatt väljer att kasta ut brandfacklor och bidra till att folk blir sura pà varandra istf. att konstruktivt debattera packningen och dess vikt vs. andra egenskaper.