Kotteuppropet

Haha, det var ju som fan...lyckades vist kvala in mig på kottetoppen med nöd och näppe!
(försöktekolla totalt men fick det inte att funka så jag fick nöja mig med senaste året)

Nu har jag blivit medlem på riktigt (Brons) så att jag kan lägga in fler bilder och klättra snabbare på kottetoppen...

/Stellan

Kottetoppen kan man läsa följande:

"Kottar är vårt skämtsamma namn på aktivitetspoäng. Allt eftersom man bidrar på olika sätt här på Utsidan samlar man på sig "kottar". Nedan visas de som samlat på sig flest kottar, inom olika tidsintervaller."

Vad menar Utsidan med detta? Tar de kottarna som ett skämt? Vet de inte att det sitter folk runt om i världen och samlar cyberkottar?

/Stellan

När jag var barn...

så sa man att man var tvungen att "kotta" i vissa situationer, dvs skilnaden mellan nummer 1 & 2.
Så när det gäller att samla kottar på utsidan får jag lite underliga tankar...

clindh

Forumvärd
Vad menar Utsidan med detta? Tar de kottarna som ett skämt? Vet de inte att det sitter folk runt om i världen och samlar cyberkottar?
Namnet må vara skämtsamt, men oh nej - samlandet av Utsidan-poäng är på blodigt allvar. Snart handlas nog Utsidan-kottar tillsammans med Lunarstorm-creds, WoW-ranking och Second Life-tomter.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg