Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
KAP-brännaren, reservdelskit och förvärmningsflaska (båda medföljer brännaren), sked, tång (har sågat av min typ 1,5 cm, mycket smidigare!), diskprylar går ner i ett trangiakök. trångt men det går alldeles utmärkt.
KAP-brännaren, reservdelskit och förvärmningsflaska (båda medföljer brännaren), sked, tång (har sågat av min typ 1,5 cm, mycket smidigare!), diskprylar går ner i ett trangiakök. trångt men det går alldeles utmärkt.
Tips till dig ! Såga inte av skeden utan böj den till en krok. Den går då att hänga på kanten på grytan.
Men det är lilla Triangat (27:an) du fått ned detta i för att förtydliga det hela ? Jag tycker det är lite knöligt ibland att få ned köket i ett 25:a men det funkar men funderar på att köpa ett 27:a för att få ett smidigare kök.
Brännare och tillbehör får plats i Trangia 27 med lite god vilja. När köket är uppmonterat sticker brännarröret ut lite mer ur undre vindskyddet eftersom det är mindre än på T 25. Därför snäpper det inte fast på det underbara sätt som man är van vid, och brännaren sitter inte lika bergfast som i stora köket.
Har själv kollat runt lite. Sportkompaniet på Kungsgatan har inte haft Kap på ett bra tag pga leveransproblem. Vet inte alls när och om de kommer att få in dem igen. Verkar tyvärr vara lika svårt på andra ställen här i Stockholmstrakten.